Grypa H1N1, gotowość na zdrowie publiczne i reforma służby zdrowia

W grudniu 2009 r. Departament Zdrowia i Opieki Społecznej przedstawi Kongresowi swoją pierwszą w historii krajową strategię bezpieczeństwa zdrowotnego, określającą priorytetowe działania i obszary inwestycji w celu wzmocnienia zdolności Stanów Zjednoczonych w zakresie przygotowania się, reagowania i odbudowy. z nagłymi przypadkami zagrożenia zdrowia publicznego na dużą skalę. Na szczęście strategia jest rozwijana równolegle z krajową debatą na temat reformy systemu opieki zdrowotnej, ponieważ krajowe bezpieczeństwo zdrowotne nie będzie możliwe bez kluczowych elementów reformy. Elementy te obejmują skuteczne ukierunkowanie na profilaktykę i dobre samopoczucie, powszechny dostęp do potrzebnej opieki, szerokie rozpowszechnienie technologii informacji o zdrowiu, zmiany w organizacji i płatności za opiekę oraz badania nad porównawczą skutecznością. Równanie w zakresie zagrożeń, które informuje o wielu podejściach do gotowości, jasno pokazuje, że ryzyko można zmniejszyć, zmniejszając podatność na zagrożenia i zagrożenia oraz zwiększając odporność. Ludzie, którzy są słabi, ponieważ są biedni lub cierpią na schorzenia, cierpią nieproporcjonalnie w niemal wszystkich sytuacjach nadzwyczajnych.1 Ludzie najbardziej dotkniętych przez huragan Katrina były na przykład osoby z największym obciążeniem chorobami przewlekłymi, z których wielu nie mogło być ewakuowanych z powodu niepełnosprawności fizycznej lub wymagało stałej opieki.2 Respondenci zostali zaskoczeni przez rozmiary potrzeb ludności. Chociaż wiele lekcji z Katriny zostało wziętych pod uwagę po huraganie Ike w 2008 roku, wysoka częstość występowania otyłości wśród ofiar Ike nadwerężyła systemy odpowiedzialne za ewakuację i zapewnienie schronienia. W rezultacie, niektóre organizacje humanitarne wymagają teraz chorobliwie otyłych osób, aby mogły zostać obsłużone w specjalnych schroniskach, co również stanowi obciążenie dla tych zasobów. Jeśli jednak inwestycje w profilaktykę i dobre samopoczucie, które są przewidziane w zreformowanym systemie opieki zdrowotnej – w tym płatności za opiekę prewencyjną, agresywną profilaktykę wtórną i interwencje na poziomie populacji, aby zapobiegać chorobom przewlekłym i jej powikłaniom – osiągnąć swoje cele, zwiększą populację odporność poprzez zmniejszenie kluczowych słabych punktów, w tym związanych z otyłością, chorobami przewlekłymi i chorobami, którym można zapobiegać za pomocą szczepionek.
Wczesne wykrycie nowej choroby zakaźnej – i potencjalnie przeżycie osób zarażonych – wymaga od osób chorych dostępu do systemu opieki zdrowotnej i wczesnego leczenia. Opóźnienia w szukaniu opieki mogą prowadzić do opóźnień w rozpoznawaniu i zwalczaniu epidemii oraz w leczeniu pacjentów. Rzeczywiście, eksperci wysunęli hipotezę, że jednym z powodów, dla których śmiertelność związana z obecną epidemią wirusa grypy A (H1N1) u świń (S-OIV) była tak wysoka w Meksyku, jest to, że wiele osób zwlekało z opieką, częściowo ze względu na jej koszt. 3 W Stanach Zjednoczonych brak ubezpieczenia zdrowotnego jest kluczową przyczyną opóźnień w szukaniu opieki; Reforma systemu opieki zdrowotnej, która doprowadzi do powszechnego zasięgu, ułatwi wcześniejsze wykrywanie nowych chorób, umożliwi kontrolę chorób i zmniejszy podatność populacji, którą można przypisać opiece z opóźnieniem.
Podczas awaryjnego stanu zdrowia na dużą skalę, nagły wypadek musi być dostępny dla poważnie chorych lub rannych pacjentów
[hasła pokrewne: chłoniak z komórek płaszcza, aerodesin 2000 karta charakterystyki, aparat lingwalny ]

Powiązane tematy z artykułem: aerodesin 2000 karta charakterystyki aparat lingwalny chłoniak z komórek płaszcza