Zrozumienie, jak Amerykanie widzą reformę systemu opieki zdrowotnej ad

Obecna debata obejmuje kilka elementów, które mogą znajdować się w ostatecznym prawodawstwie, a tylko kilka z nich może zyskać publiczną uwagę. Kluczową kwestią jest odpowiednia rola rządu w opiece zdrowotnej. Opinia publiczna uważa, że rola rządu powinna zostać rozszerzona: 62% uważa, że rząd powinien sprawować większą kontrolę nad systemem opieki zdrowotnej (CBS 9 lipca), a 55% uważa, że rząd federalny powinien zagwarantować ubezpieczenie zdrowotne dla wszystkich Amerykanów (CBS 24 lipca ). Ale Amerykanie nie wierzą, że ta zwiększona odpowiedzialność powinna prowadzić do systemu rządowego, który 58% będzie postrzegany jako wynik negatywny (23 czerwca).
Inną ważną kwestią jest to, czy publiczny plan ubezpieczeń powinien być oferowany jako konkurent dla prywatnych planów. Pięć z sześciu sondaży, które podniosły to pytanie, pokazuje poparcie większości (z 52% do 69%) dla publicznego lub administrowanego przez rząd planu ubezpieczeń zdrowotnych (CBS 24 lipca, ABC 18 czerwca, KFF 7 lipca, 23 czerwca, Pew July 22); szósty pokazuje poparcie 46% (NBC 24 czerwca). Zwolennicy publicznego planu mają rozbieżne poglądy na temat tego, czy plan powinien być zarządzany przez agencję rządową (33%), czy przez niezależną organizację z finansowaniem i nadzorem rządu (66%) (ABC, 18 czerwca).
Następnie pojawia się kwestia mandatów. Niektóre propozycje reformy wymagałyby od wszystkich osób posiadania ubezpieczenia zdrowotnego. Wsparcie publiczne dla takiego indywidualnego mandatu wynosi od 49 do 56%, jeśli nie wspomniano o dopłatach dla osób, których nie stać na ubezpieczenie (ABC 18 czerwca, Gallup 10 lipca). Jeśli mandat obejmowałby takie subsydia, wsparcie wynosi od 53 do 70% (CBS 24 lipca, ABC 18 czerwca, KFF 7 lipca, Pew 22 lipca). Z drugiej strony, kiedy ludziom mówi się o karach, które ludzie musieliby płacić za brak zasięgu, wsparcie spada do 44% (ABC, 18 czerwca). Wsparcie publiczne dla mandatu pracodawcy, zgodnie z którym pracodawcy musieliby oferować swoim pracownikom ubezpieczenie zdrowotne lub płacić karę do funduszu, wynosi od 61 do 64% (KFF 7 lipca, Pew 22 lipca, Gallup 10 lipca). Jeśli chodzi o mandaty dla ubezpieczycieli, wsparcie dla ubezpieczycieli na pokrycie wszystkich wnioskodawców, nawet jeśli mają oni wcześniejszy stan, waha się od 75 do 79% (CBS 24 lipca, ABC 18 czerwca, Pew 22 lipca).
Jeśli chodzi o opłacanie reform, od 58 do 68% Amerykanów popiera podnoszenie podatków od osób o wyższych dochodach (w niektórych sondażach, które zarabiają więcej niż 250 000 $ rocznie) (Pew 22 lipca, Gallup 10 lipca, KFF czerwca); 30% wsparcia opodatkowania wszystkich świadczeń zdrowotnych wypłacanych przez pracodawcę (23 czerwca), z 25 do 43% na poparcie opodatkowania tylko droższych planów zdrowotnych (Pew 22 lipca, Gallup 10 lipca, KFF czerwca); i od 33 do 38% wsparcia przy użyciu oszczędności z Medicare, aby pomóc zapłacić za reformę (Pew 22 lipca, Gallup 10 lipca). Wsparcie na korzystanie z oszczędności Medicare wzrasta jednak do 53%, gdy oszczędności pochodzą z ograniczania wzrostu płatności na rzecz lekarzy i szpitali (KFF, czerwca). Tylko 32% popiera zwiększenie deficytu, aby pomóc zapłacić za reformę systemu opieki zdrowotnej (KFF, 4 grudnia).
Analizując te kluczowe kwestie, widzimy, że trzy elementy – wymagające od ubezpieczycieli objęcia osób wcześniej istniejącymi warunkami, zwiększenia podatków od osób o wyższych dochodach oraz mandatu pracodawcy – mają szerokie poparcie społeczne
[hasła pokrewne: miejsce w kolejce do sanatorium, korekta małżowin usznych, aquavibron zabieg ]

Powiązane tematy z artykułem: aquavibron zabieg korekta małżowin usznych miejsce w kolejce do sanatorium